Monday, February 9, 2009

Bawa Mukhriz Beriadah...





































































petang ni bawa mukhriz main kete control dia kat taman tepi laut..seronok sangat dia..sampai aku nak tolong control kete dia pun tak dibaginya..kedekut anak aku nie..last2 kete dia masuk bawah kete aku plak..nasib baik tersangkut dekat je..kalau tersangkut tengah2 kete aku naya aku..tuh la yang suami kesayangan aku duk menonggeng tuh..sebab nak amik kete anak aku la tuh..hehehehehe...

2 Komen jer..:

Bidadari said...

best jugak aku pegi main kete control nie..hehehehehe..

miss comel said...

huhuhu.. kis2 main tak ajak dede erg.. nanti main samer2 erg.. kiter drift berdua... suh opah buat trek...

Post a Comment

ADA MATA TENGOK, ADA TELINGA DENGAR, ADA MULUT DIAM..

Template by:
Free Blog Templates