Sunday, February 22, 2009

gambar menarik minggu ini...gambar seksi tuhhh...








Gambar yang atas tu gambar anak murid aku tahun 6..aku dendakan drg..sbb aku bagi keje drg tak buat..seminggu tu..aku denda drg ketuk ketampi 50 kali..biar drg rasa...melampau sangat..tak leh bagi muka sangat budak2 nie...

Gambar yang bawah tu...Gambar lucahhhhhh..hehehehehe...18SX jer leh tengok..gile btol aku nie..first time anak aku nak mandi dalam baldi nie..aku bagi laa..dah tuh mengamuk2 nak mandi dalam baldi nie..pastu aku rasa mcm lawak n kelakar pulak..sbb tuh la aku tangkap gambar nie..hehehehehehe...

2 Komen jer..:

IzaHusni said...

ntah apa2 la ko ni..censored tuh..tak kena tapi LPM ker???hahaha

miss comel said...

hahahah.. comelnyer anak buah aku. k.long, baik ko simpan gambar xx mukish ni.. kot dah besar dier jadi yb, tak ker kontroversi.. YB Mukiriz terlampau.. ahahahaha

Post a Comment

ADA MATA TENGOK, ADA TELINGA DENGAR, ADA MULUT DIAM..

Template by:
Free Blog Templates