Monday, March 30, 2009

Omak Ku kawin lagi...



Tanggal 20/03/09..Mak aku menikah..dan kenduri besarnya pada 21/03/09..meriah giler..lebih meriah dari perkahwinan aku..heheheheh..Ini lah sebahagian gambar majlis perkahwinan mak aku..dah jodoh mak nak kawin..nak buat macm mane..kalau halang pun ape yang kami dapat..so sbg anak2 kami merestui aje la..kami anak2 mendoakan agar mak ngan abah bahagia bersama..kalau korang nak tengok gambar lagi klik la kat album aku tuh..ada banyak lagi gambar..boleh dikatakan meriah laa..ada malam karaoke..siang plak ada band..ada majlis bersanding..potong kek bukak hadiah..semua ada..macam anak dara punye majlis perkahwinan..siap dapat honeymoon free lagi dari tokey abah..bilik paling mahal kat genting higglands tuh..mak leh join sama tak g genting...hehehehhehe..nak g honeymoon gak utk kali ke dua..

3 Komen jer..:

IzaHusni said...

woah...meriah beb!!rugi aku x g.

miss comel said...

kuikuikui mak honeymoon genting ker?? baik ajak aku g skali.. kiter g ramai2.. heheheheh yer tak??

Siti Maisalmah Mohd Kamil said...

tuh la ko..rugi ko tak g iza..wey noorr..cadangan ko tuh memang bernas..kui kui kui..jom kite eskot dorang..

Post a Comment

ADA MATA TENGOK, ADA TELINGA DENGAR, ADA MULUT DIAM..

Template by:
Free Blog Templates